Get Adobe Flash player

Vrijeme danas:

Grb ŠRD-a Ogulin

grb

Šarani sa jezera - BFB team (drugi dio)

Autor: DoMi

Prošlo je 5 dana od ribolova opet se vraćam na isto mjesto s kolegom Davidom. Ovoga puta odlučujemo loviti tjedan dana a ako riba krene i produžit ćemo. Ja ću ujtro odlazit u školu i popodne se vraćat nazad dok će David bit cjelo vrijeme na vodi.

Petak je brzo došao i vrijeme je za pokret. Dolazim na jezero i tamo me kao i obično očekuje jaki jugo i voda na maximumu. Zabacujemo prije noći i sada je ostalo samo isčekivanje griza. David dobiva prvi griz i naravno klen je. Tokom noći dobio je još 2 klena od oko 2kg, dok kod mene se nije ništa dešavalo. Drugi dan jugo još nije stao puhati tako da se skrivamo cijeli dan u šatoru. Noć pada, puhanje ne staje voda je još uvjek na maksimumu. Noć prolazi uz nekoliko klenova a šarana ni za ljek.

Nedjelja je, kako se noć bliži tako se i puhanje napokon smiruje. Uzimamo kobre i kobramo pola kile boila napravljenih od BFB fish i robin red mixa te gotove boile riba-jagoda. Noć prolazi naravno opet uz klenove. Ujutro rano buđene i put kuće spremanje za školu. Vraćam se u popodnevnim satima ali situacija se ne mjenja još nekoliko klenova samo.Vodostaj počinje lagano padat i riba se počinje izbacivat na hranilištu. Hranimo sa nešto manje boila jer je riba tu kako bih dobili što prije griz. No još jedna noć bez uspjeha prolazi ali ne predajemo se. Voda i dalje polako pada i kiša počinje padat mislim si možda ju kiša pokrene, ali i dalje bez uspjeha, i dalje samo klenovi. Srijeda ujtro budim se i imam što i vidjeti voda je pala za 1m sada ukupno je za 1.5m pala od prvog dana.

U popodnevnim satima opet pendalam prema jezeru sa sve manje i manje volje uz to još i kiša rosi. Dolazim na poziciju a tamo je već cijela ekipa. Tomica i Taso došli su loviti štuke. Tomica ima osmjeh od uha do uha, odmah sam znao da je ulovio štuku. Rječ je o prekrasnoj štuki od 4.2kg. Uz razgovor promatram vodu i riba se baca kao blesava na hranilištu i oko njega. Zabacujemo sisteme i kobramo pola kile boila. David odmah dobiva 3 klena dok je kod mene ko u bunaru. Oko 10h moj ljevi senzor pišti kao lud izljećem iz šatora kontra u tvrdo. Nakon 5 dana ribolova prvi šaran. Riba polako ide kroz travu koje još ima dosta. Pred nama se pojavljuje prekrasan ljuskaš. Bez neke borbe ulazi u sak. Polažemo ga na prostirku.... prekrasan ljuskaš s velikim perajama i naravno prvi ubod kao i sve ribe do sada koje sam ulovio na Sabljacima. Spremanje u čuvaricu za jutarnje slikanje.

Sjedamo u šator jer spavanja nema ipak smo ulovili krasnu ribu treba rezimirat događaj. U razgovoru nas prekida Davidov senzor sa nekoliko bipova spuštanja na koje ne marimo jer se je klen vjerovatno zakvačio. No nakon samo pola minute ta tri bipa spuštanja pretvaraju se u divljački run. Kontra u tvrdo po izgledu štapa nebi reć baš da je klen :-D. Nakon 20-ak min borbe u saku je prekrasan ljuskaš. Sa njim u čuvaricu za jutarnje slikanje.

Ovu noć odlazimo na spavanje sa velikim osmjehom zadovoljni i David i ja. Voda do jutra pada još nekih pola metra. Preko dana smo dobili još nekoliko klenova. Kiša pada ko blesava te voda opet počinje rast i nosit travu te je ribolov nemoguć tako da vadimo štapove van i odlazimo na spavanje. U petak se predajemo te pakujemo stvari i odlazimo kući ipak zadovoljni sa ulovljenih 2 šarana i 30-ak klenova od 1.5-3kg.

Pogledajte te krasne ribe:

Dok ovo pišem vani je 15cm snjega i temperatura -5 te tako se pripremam na jedan zimski ribolov na jezeru Sabljaci. Te tako pokušati uloviti prvi, prvog šarana u to doba na tom jezeru.